loading...
دانلود آهنگ و فیلم جدید
مدیر سایت بازدید : 21 1397/11/15 نظرات (0)

آلیسون: شنیدن علاقه مندی تیم های بزرگ، رضایت بخش است اما ...

۲۴ دی ۱۳۹۶ -

 

 

سانچز: واقعا در آرسنال خوشحال و راحت هستم | طرفداری

طرفداری - الکسیس سانچز، مهاجم ملی‌پوش شیلیایی آرسنال عنوان کرد از حضور در این ... سانچز که از تابستان 2014 به آرسنال پیوسته، در این سه فصل عملکرد بسیار خوبی از خود ... من نیز هر روز و بازی به بازی سعی می‌کنم تا نشان دهم که بازیکن مهمی در تیم هستم. ... ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 12 بهمنرسمی؛ آرفنگ دافه به نساجی ...

 

 

سانتی مینا: تصمیم من برای ترک سلتاویگو درست بود | ...

طرفداری- به گزارش football-espana، سانتی مینا، بازیکن تیم والنسیا، ابراز رضایت از تصمیمش برای ترک ویگو داشت.از تصمیم خودم برای آمدن به والنسیا بسیار خوشحال هستم؛ باشگاه بزرگی که به من ... حضور در این مسابقات در سن 19 سالگی یک رویاست. ... از برزیل و آرژانتین تا آلمان و ایتالیا؛ ترکیب احتمالی تیم های بزرگ در جام ...

 

 

سولسشر: موقع برنده شدن همه خوشحال هستند/ والنسیا کاپیتان ...

سولسشر: موقع برنده شدن همه خوشحال هستند/ والنسیا کاپیتان تیم است ... در یک تیم فوتبال، خیلی از زمینه‌ها هستند که می‌توان در آن‌ها بهتر کار کرد. ... و البته که ما به دنبال بنا کردن یک تیم هستیم ولی بازیکنان با کیفیت بسیاری در اینجا حضور دارند. ... این مسئله اهمیت دارد و من به دنبال انتقال جمعی از بازیکنان به تیم اصلی هستم.

 

 

باشگاه فوتبال نساجی مازندران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

باشگاه فوتبال نساجی مازندران یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در شهر ... بعدها یک تیم دیگر نیز از نساجی حضور داشت، سال ۱۳۶۳ کارخانه نساجی شماره ۳ .... می‌باشد که پیش از انقلاب ایران تأسیس شد و کار بسیاری از مردم مازندران نساجی .... مهاجم, آرفنگ دافه .... «خوشحالی هواداران و بازیکنان نساجی پس از راهیابی به لیگ برتر؛ پرتاپ ...

 

 

بیرانوند: شرمنده مردم شدیم

۷ روز پیش -

 

 

جدیدترین خبرهای شهرستان قائم شهر | خبر فارسی

وی با اشاره به حضور گروه خواهران بسیج ورزشکاران در اردوی جهادی قائم شهر و آمل به ... رسمی؛ آرفنگ دافه به نساجی مازندران پیوست ... طرفداری- تیم نساجی قائم شهر در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی اش بابا مذاکره را با آرفنگ دافه، ..... داشت خوشحالم که ظرفیت های تیم خودم را می بینیم و می دانم آینده بسیار خوبی دارد. خوشحالم که با آنها هستم.

 

 

حضور بن سلمان و اینفانتیو در جایگاه/پرچم ایران در بین ...

۳ روز پیش -

 

 

سرمربی ذوب آهن: امیدوارم 3 امتیاز بازی با نساجی را کسب ...

۱ ساعت پیش -

 

 

خشم ساری از عملکرد دور از انتظار هیگواین - شفقنا ورزشی

مهاجم سابق تیم میلان در اولین مسابقه برای چلسی عمکلرد دور از انتظاری را برجای گذاشت. خبر در سایت ... مجید نامجو مطلق: استقلال در بازی برگشت به تیام خیلی نیاز دارد ... بازیکنان جدید پرسپولیس با حضور در هیأت فوتبال، دفتر ثبت را امضاء کردند ... ابقای کولاکوویچ تصمیم درستی بود/ از عملکرد کاله در نیم فصل اول راضی هستم

 

 

آرشیو | لیگ ایران - جدول لیگ برتر

اطلاعیه کمیته اخلاق درباره دعوت برانکو/ حضور پروفسور ارتباطی با تیم ملی ندارد .... با برد خانگی /تیم فوتبال نساجی همسایه صدرنشینان لیگ یک ..... بدشانسی بزرگ شفر ؛ غایب بزرگ استقلال در جدال با شاگردان ژنرال ...... موضوعی بسیار خوشحال کننده برای مربی ” پرسپولیس ” ؛ این اتفاق بهترین اتفاق ممکن برای آقای ستاره است ...

 

 

108 میلیون نفر به مشهد آمده اند

۱۴ آبان ۱۳۹۶ - حضور در جمع چهار تیم برتر جهان افتخاری بزرگ. برای ایران .... در رستههای نساجی، صنایع معدنی، زعفران، مصالح. ساختمانی ... بخش ص ادرات در تغییر اه داف صادراتی در میان .... بجزدرصد بسیار اندک همه مردم کشور بگونه ای با آن ...... من 7 سال است در ایران هستم و همه شما من ... را ارائه می دهم و افرادی که از این اتفاق خوشحال.

 

 

گیشه نیوز - فردیناند:/ شرایط منچستریونایتد نباید به این ...

۸ مهر ۱۳۹۷ -

 

 

پیوند ریشه‌ها؛ فرهنگ هواداری ثمره‌ی اصالت و قدمت - نساجی اسپرت

۳ مهر ۱۳۹۶ -

 

 

نساجی اسپرت: پایگاه خبری تحلیلی ورزش قائمشهر

قدیمی ترین سایت فوتبال قائمشهر و هواداران نساجی - تاسیس : 1386,هواداران نساجی ... دافه رسما به نساجی مازندران پیوست ... در اتفاقی جالب ترکیب تیم ملی کاراته نوجوانان قائمشهرى شد ... حضور دانیال باشنده در تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول ..... یادداشت/ پول بزرگی نمی‌آورد؛ بزرگ بودن مثل نساجی، عجیب سخت است.

 

 

فیلم - شاهکار شورای شهر و شهرداری خرم آباد | ایران سبز

۵ اسفند ۱۳۹۵ -

 

 

Instagram #خانواده_بزرگ_فولاد 圖片,視頻下載 | TwGram

این موضوع برای ما بسیار ارزشمند بود که میبینیم خارجی‌هایی داریم که اینگونه .... در حال بررسی آنها هستم. ... چرا جوانان سپاهان در برابر تیم بزرگ فولاد کم نمی اورند؟ ..... لک منتظر فولاد نماند و به نساجی رفت تا کنار نکونام باشد زهیوی به سایپا پیوست ... واقعیت این است که حضور پور موسوی روی نیمکت فولاد یک نوع دافعه محسوب شده و ...

 

 

هم رو داشته پرسپولیس on Instagram - Mulpix

کیسه کشای عزیز یه خواهش داشتم با توجه به اینکه پرسپولیس تیم آخر جدول لیگ ... روش احترام می گذارم ولی عدم حضور سیدجلال در جام جهانی من را بسیار ناراحت کرده است. .... "می‌جنگیم" ️محمد شهمیری شورمستی پس از برد شیرین نساجی مقابل ماشین‌سازی ...... دلیل عدم تمرکز و عدم آمادگی مهاجمان خود یک مشکل بزرگ به حساب می آید اما دریافت ...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
صفحات جداگانه